كل حاجة فيه انت مش راضي عنها كل حاجة فيه ملت بباه خايفة من اي كلمة انا هقولها حتي ثقتي ف نفسي قلت .. وعليك بايه من كل ده عن حبي توب ده مفيش حبيب بتشوف عينيه غير العيوب

11‏/02‏/2009

أوراق من الذكريات



تأملت نفسي في هذة الليله الهادئه.أبحرت كثيرا .وسهرت .حتى أعيد لو القليل من الذكرى
.وقفت أحاسب نفسي...وأعاتبها على تقصيرها..ضعت وضاعت شخصيتي.تبلورت .ولم .أستطع التسامي في عالمي.بقيت هناك.أنظر كم من أوراق تمزقت من حياتي
.ما الداعي للعجله أيتها الروح الصاخبه.
مهلاً.قفي هنا.ولملمي شتات أوراق من غير زمنك .و حطام قلبك من هنا.وشقاوة الطفله
.التى غفت على ذكريات 22 وعشرون عاماً.وأنا الآن وجدت هذه الورقه منذ بحثت عني.بين طيات تمزقي.
لتقرأوا أول ورقه من عده أوراق جمعتها .أوراق ممزقه من حـــــياتي العطاء.سجنة المحرومين.ومات بيد البخلا
العطاء.أنتِ والعطاء مفقود
وأنت ياروحي فقدتكِ ولم نتبادل العطاء.
وياعطاء.منك الطيبة مصيبة.وأكبر خطأ.
لذلك كثير يتسأل: هل أنا أستاهلك .؟؟؟ورقه ممزقه.من صميم قلبي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق